2014. január 25., szombat

5. fejezet

Drága (és türelmes) Olvasóim!
Köszönöm a várakozásotokat. Köszönöm, hogy a számotok nem csökkent, hanem gyarapodott, és nem hagytatok cserben ezekben a hónapokban. 
Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam részt, de sajnos az elmúlt egy hónapban sok minden a nyakamba szakadt, és nem tudtam új részt írni. 
DE most megérkeztem, itt vagyok, és sokkal aktívabb leszek, mint amilyen az elmúlt időszakban voltam! 
xoxo: EstherG.




Csak az rosszabb a félelemnél, ha egyedül félsz!


Most ez komoly? Hova lett? Komolyan mondom, nem hiszem el! Soha, soha nem történt még velem ilyesmi.
Annyira tudtam, hogy nem kellett volna elmennem Lucassal! Hülye Elizabeth! Hogy lehettél ennyire szerencsétlen? 
Rendben, nyugi. Gondolkodj... A saját lábán nem mehetett el, hiszen én magam öltem meg! Vagy mégis? Ennyire figyelmetlen voltam, és élve hagytam? Nem, nem lehet. Ilyen téren mindig alapos vagyok, nem hagytam még élve soha senkit. 
De ha nem élve ment el, akkor mi történt? Én egyszerűen  nem értem hová lett... Elvitte valaki? De ki? 
Utána kell járnom a dolognak.
Nem vártam sokáig, útnak is indultam megkeresni. 
De hol kezdjem? Merre menjek? Fogalmam sem volt, hogy hogyan is állhatnék neki. 
Végül úgy döntöttem, hogy a fürdőszoba ablakom alatti sikátorba kezdem a keresést.
Kétségbeesetten turkáltam a kukákban és a zsákok között, de nem találtam semmit. Még egy kisebb nyomot sem, amin elindulhatnék. Ez is Lucas hibája!
Ha itthon maradtam volna, és nem megyek el vele, lehet, hogy most nem lennék ilyen elcseszett helyzetben.
Elizabeth, koncentrálj! Nem szabad önmarcangolásba kezdenem. Gondolkodj, gondolkodj...
A férfit vérbe fagyva hagytam ott a fürdőkádban, azonban még elég frissen. Tehát, ha valaki elvitte... Akkor vérfoltokat hagynia kellett valahol!
Lélekszakadva rohantam a lakásomba. Berontottam a fürdőszobámba, és elkezdtem nyomokat keresni. Milyen ironikus nem? A gyilkos rendőrszerepben...
A kitartó keresésem nem volt hiábavaló. Vércseppeket találtam a padlón, amelyek egyenesen a konyhám felé vezettek. Talán hiábavaló volt az egész pánikrohamom, és minden rendben van. A holttestet megtalálom a konyhában, és minden rendben lesz...
Követtem a vörös cseppeket. Egy dobozhoz vezettek, amelyen az én nevem állt. Félve nyitottam fel a csomagot. Elképzelésem sem volt mi lehet benne... Mikor ráeszméltem, mi is az, felsikoltottam. A mai áldozatom kézfeje volt... Honnan voltam benne olyan biztos? A tetoválásról. Direkt megfigyeltem a csuklóján lévő tetoválást. Pontosan megegyeztek...
Ezen a meglepetésen kívül még egy levelet is tartalmazott ez a 'szeretet' csomag... Ezek a szimbólumok álltak benne: तुम्हें पकड़. क्या आप क्या किया पछतावा होगा.
Nem tudtam mi lehet ez, vagy hogy ez milyen vicc lehet... Egy biztos. Mostantól sokkal nyitottabb szemmel kell járnom, mint amilyennel eddig tettem. Sosem lehetek biztos abban, hogy valaki nincs-e a hátam mögött.
***
Alig aludtam valamit az éjjel. Furcsa dolog ez, hiszen sokszor az emberek miattam nem tudnak aludni, most pedig én rettegek valakitől. Így, hogy még azt sem tudom, mi áll ebben a bugyuta levélben, még jobban félek.
Sosem gondoltam volna, hogy valaha is eljön ez a perc. Én, a rendíthetetlen Hasfelmetsző Jackie, akitől mindenki parázik, retteg egy olyasvalakitől, akinek a kilétéről halvány fogalma sincs.
Tudnom kell, ki ő, és mit akar. Nem élhetem le a hátralévő életemet úgy, hogy minden egyes zajra megijedek... Neki kellene félnie tőlem, és nem fordítva!
Azonban ahhoz, hogy megtudjam kilétét, először is rá kellene jönnöm, mi áll a levélben. De hogy csináljam? Azt se tudom, milyen nyelv ez, vagy nem csak egy halandzsa szöveg! Vagy tanulmányozzam a dobozt? A kézfejet? Mit találnék? Valószínűleg az égvilágon semmit. Nincsenek hiperszuper számítógépeim, szkennelőim... Csakis a józan eszemre hallgathatok.
Semmiképpen nem mehetek el a rendőrségre! Lehet, hogy segítenének, de nagy az esélye annak, hogy ezáltal magamat is veszélybe sodornám. Sok nyom van, ami hozzám vezet.
Nincsenek gépzseni ismerőseim, sőt, semmilyen jó barátom nincsen, aki bármilyen formátumban is a segítségemre lehetne. Vagyis... lehet, hogy mégis akad valaki, akinek óriási hasznát venném.

3 megjegyzés: